WEKO3
アイテム / ニューロサイエンス研究から見えてくる、多様化する読解授業への効果的介入方法 / 表昭浩
表昭浩
ファイル | ライセンス |
---|---|
表昭浩.pdf (765.2 kB) sha256 6e5c6d2edf2c320c406b177fb11f6bac206ccbe63b2e2784fe374078e7ef6f2a |
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
公開日 | 2018-09-25 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | 表昭浩.pdf | |||||
本文URL | https://nishogakusha.repo.nii.ac.jp/record/2733/files/表昭浩.pdf | |||||
ラベル | How Might the Neuro-scientific Study of Reading Inform Us About Effective Methods for Teaching Reading to the Wide Variety of Readers in Today's Classrooms? | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 765.2 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|